Po 2 letech úspěšné spolupráce v rámci správy PPC kampaní jsme hledali, kam dál posunout online marketing eshopu Jilly Lenau. S ohledem na úspěšnou správu PPC kampaní ve vyhledávačích bylo SEO jako další krok jasným logickým postupem.
V rámci analýzy klíčových slov jsme vycházeli jednak z PPC systémů, což je vždy velká výhoda pro úspěšné SEO. Nestřílíme na slepo a víme přesně, na jaká klíčová slova se soustředit. Kromě PPC systémů jsme navíc jako zdroje dat zařadili ještě:
Po získání dat proběhla kategorizace klíčových frází. U analýzy klíčových slov provádíme kategorizaci klíčových slov z hlediska záměru uživatele. Rozdělení záměrů by se dalo rozdělit následovně:
Základ informační struktury webu byl dobře navržen, ale eshop potřeboval řadu subkategorií. Na základě analýzy klíčových slov jsme doplnili 12 nových subkategorií. Shoptet na tohle myslí a velmi dobře mu fungují možnosti vytváření kategorií, subkategorií. Shoptet má i vhodně navržené parametrické kategorie, ale ty jsme v tomto projektu nevytvářeli.
Kromě zmíněných nastavení URL v rámci Shoptetu využíváme i všechny další možnosti v rámci Základního SEO i doplňku Pokročilé SEO.
Doplněk pokročilé SEO přináší do vašeho Shoptetu nové možnost, například:
SEO copywriting v první fázi projektu obsahoval hlavně doplnění popisků u jednotlivých kategorií. S ohledem na povahu sortimentu jsme se soustředili převážně na kratší popisky, které shrnou důležité informace pro uživatele.
V další fázi, která právě probíhá, se soustředíme v rámci SEO copywritingu hlavně na blog. Píšeme články. Témata blogu jsou pečlivě volená ve spolupráci s klientkou a odpovídají potřebám hledaných dotazů ve vyhledávačích.
On-page faktory webu byly v rámci SEO celého webu nejobsáhlejší část ladění SEO Shoptetu. Tady jsme si fakt mákli. Pro všechny podstránky jsme ladili každý title i další parametry. Zaměřili jsme tedy primárně na tyto on-page faktory:
komentář: Díky SEO a vhodně zvolené strategii pro Shoptet, se nám podařilo meziročně zvýšit návštěvnost z organického vyhledávání na dvojnásobek.
Klíčové faktory úspěchu