Pečlivě provedené SEO s jasným sprintem k výsledkům. Vždy stavím SEO projekty tak, aby vydělávaly a dlouhodobě rostly. Chápu však, že chcete brzy vidět výsledky naší případné spolupráce. Podle toho tedy jednotlivé části projektu prioritizuji a tlačím celý tým k výsledkům.
První měsíc spolupráce dáme vašemu projektu sprint, který potřebuje. SEO díky tomu nabere rychlost a vy uvidíte brzy výsledky.
Přečtěte si, jak poskytujeme naše SEO služby a jak vám můžeme pomoci.
Ať už se jedná o e-shop nebo stránku, která má za úkol sbírat leady, v této službě nás zajímá informační struktura. Jaké členění na webu návštěvník nalezne, jaká témata máte již obsažená a popř. jak bychom mohli obsah rozšířit. Pokud teprve plánujete nebo spouštíte nový web, pak začínáme analýzou klíčových slov.
U nových webů je zpravidla doba pro první výsledky o něco málo delší. Vhodně zvolenou strategií a jednoduchou prioritizací se ovšem za vás porveme o co nejrychlejší výsledky.
V úvodu si děláme, hlavně pro své účely, rychlou analýza klíčových slov, kterou následně doplňujeme do podrobné analýzy, kde naleznete vše důležité. Jedná se o zcela nejdůležitější službu v rámci SEO. Analýza klíčových slov primárně řekne, na jaká klíčová slova se budeme soustředit. Současně nám pomůže lépe doplnit strukturu webu a určí, jaké podstránky je potřeba vylepšit a co v nich má přesně zaznít.
Platíte nás za práci. Ne za nekonečné kreslení strategie a neustálé analyzování. Na základě analýzy webu a analýzy klíčových slov tedy pokračujeme praxí a prováděním konkrétních kroků. Na SEO disponujeme celým týmem, který si práci rozdělí a provádí všechny potřebné kroky.
Dle analýzy klíčových slov vytváříme jednotlivé texty na webu. Začínáme prioritně meta značkami title a description. Pokračujeme nadpisy, popisky a delšími texty. V návaznosti na rozpočet, expertízu a charakter oboru určujeme, kdo bude váš copywriter. Zdali někdo interní od vás, jeden z našich dvorních copywriterů nebo najatý externí copywriter, který rozumí vašemu oboru.
Většina prvních kroků se vždy soustředí na tzv. on-page faktory webu. Jedná se o vše, co můžeme v rámci SEO na webu ovlivnit a co nám pomůže pro lepší výsledky v rámci optimalizace. Prioritu vždy mají: celkové pojetí webu, splnění očekávání návštěvníků, titles, descriptions, nadpisy, nové podstránky atd.
Provádíme analýzu zpětných odkazů a stavíme strategii, která bude kontinuálně zvyšovat popularitu webu.
U velké části webů je potřeba o SEO pečovat kontinuálně a dlouhodobě. Pokud vás přesvědčíme v prvních měsících a nemáte zcela jednoduchou situaci, pak pokračujeme v kontinuální péči o web. Pomáháme vám navíc zlepšovat konverzní poměr webu a zlepšujeme nejen SEO, ale usilujeme i o celkový lepší dojem z webové stránky. Pro kontinuální SEO péči je vyhrazen stabilní čas v týmu.
Cenu za SEO počítáme dle hodinové sazby.
Všechny SEO projekty řídí Vlastimil Pěchouček, seniorní SEO konzultant a majitel Pdigital. Vlastimil a jeho SEO tým posouvá e-shopy i leadové weby na vyšší návštěvnost a vyšší konverzní poměr.
Děláme SEO pro firmy z Plzně a okolí, stejně tak i SEO pro firmy z Prahy a okolí.
→ Případová studie: SEO PRO SHOPTET - JAK JSME ZVEDLI TRŽBY Z ORGANICKÉHO VYHLEDÁVÁNÍ O 62 %
→ Případová studie: LOKÁLNÍ SEO PRO DESIGNOVOU KANCELÁŘSKOU BUDOVU, COWORKING A VIRTUÁLNÍ SÍDLO FIREM
→ Případová studie: SEO PRO ESHOP S OKNY A DVEŘMI