Reklama na Google se vytváří v Google Ads. Kromě reklam ve vyhledávání nabízí Google Ads právě i možnost vytvoření obsahových reklam v podobě bannerové reklamy a kombinované reklamy. U obsahových reklam lze také sledovat, kolik vám reklama přináší tržeb nebo jaké množství poptávek generuje.
Chcete dosáhnout co nejlepší reakce? Pak doporučujeme kampaně, které mají sdělení ohledně nějaké akce, limitované nabídky, limitovaného počtu kusů, konkrétních dnů s dopravou zdarma apod. Nebojte se nás oslovit, abychom vám takové vhodné oslovení našli.
Při návrhu bannerů byste neměli zapomenout na několik prvků, které by měla každá bannerová kampaň obsahovat.
Cena bannerové reklamy začíná od 15 000 Kč bez DPH. Hlavní výhodou bannerové reklamy je její flexibilní možnost práce s rozpočtem. Obvykle se zapojuje až po vyčerpání možností reklam ve vyhledávání na Google a Seznam. Minimální částka, kterou pro bannerové reklamy doporučujeme, je alespoň 10–12 000 Kč měsíčně. Nejlepších výsledků jsme však dosáhli u kampaní s rozpočty kolem 80–150 000 Kč bez DPH / měsíc. Vždy jsme však začínali od nižší částky.
Pokud je navíc bannerová kampaň spravovaná samostatně jako jediná kampaň, pak je potřeba připočítat ještě cenu za správu PPC reklam.
TIP: Pokud potřebujete přesně určit cenu bannerové reklamy a cenu správy PPC reklam, ozvěte se nám.
Každý banner by měl obsahovat unikátní výhodu / důvod, proč by na něj měl zákazník kliknout. Jak jsme zmínili výše, může se jednat o limitovanou nabídku, akci nebo třeba i sdělení, jak rychle dokážete nabídku doručit.
Tlačítko na bannerech výrazně zvyšuje jejich proklikovost. Stejně tak i případná výzva k akci. Jak si takovou výzvu k akci představit? Nejčastěji se jedná o textovou výzvu umístěnou v tlačítku, například:
Při návrhu bannerů vycházíme vždy z vizuální identity společnosti. Po konzultaci s klientem pak ladíme vizuální styl bannerů, aby byly pokud možno:
Jako bannerovou slepotu označujeme situaci, kdy návštěvníci webových stránek ignorují nebo přehlížejí bannery, které jsou umístěny na těchto stránkách. Tato forma slepoty je často spojována s reklamními bannery, které jsou umístěny na webových stránkách s cílem přilákat pozornost uživatelů a generovat reklamní příjmy.
Bannerová slepota je způsobena tím, že uživatelé se postupně naučí ignorovat a přehlížet bannery, protože jsou běžnou součástí online prostředí. Může to být způsobeno přílišným množstvím bannerů na stránce, opakujícími se vzory nebo jednoduše tím, že si uživatelé vyvinuli obranný mechanismus proti reklamám.
Cílení pro bannerovou reklamu je stejné jako i pro ostatní druhy obsahových reklam. Nejčastěji tedy u našich klientů cílíme na základě:
Hlavní metriky, které u obsahových / bannerových reklam vyhodnocujeme jsou podobné jako u reklam ve vyhledávání. Jedná se tedy o tyto metriky: