Zjistit, zda lze dostat e-shop do AI Overviews pomocí kvalitního strukturovaného obsahu.
Google začal postupně nasazovat tzv. AI Overviews (AIO) – rozšířené odpovědi s využitím generativní umělé inteligence. Pro SEO agentury i e-shopy je to zásadní změna.
Místo klasických výsledků vyhledávání se začíná na TOP pozicích zobrazovat souhrn odpovědí od AI a jen vybrané weby mají šanci být uvedeny jako zdroj.
Chtěli jsme otestovat, zda je možné se do těchto výstupů dostat pomocí systematické a promyšlené obsahové strategie.
Zjistit, zda lze dostat e-shop do AI Overviews pomocí kvalitního strukturovaného obsahu.
Ověřit, jestli tento přístup zároveň zvyšuje autoritu webu a pomáhá s růstem v organickém vyhledávání.
Test jsme provedli se souhlasem našeho klienta Aradesa.cz – e-shopu s parukami pro ženy s alopecií nebo onkologickým onemocněním. Téma je úzce zaměřené, obsahově náročné a často málo zpracované konkurencí – ideální pro test.
2. Témata jsme čerpali z několika zdrojů:
3. Měření výsledků
V Pdigital již máme ověřený postup, jak takový obsah:
Chcete být mezi prvními, kdo se v AI Overviews objeví?
Ozvěte se nám – kontaktujte nás.